úterý 15. července 2014

Welcome

Vítejte zde, na mém blogu.

Jste asi zvědaví, co na tomto blogu budete moci nalézt. Někteří možná budou nadšení, někteří si budete ťukat na čelo a říkat si, co je to za krávu. 
Abych byla upřímná, je mi jedno co si o mě budete myslet. Tohle je můj způsob života, já Vám ten Váš také neberu a pokud mi zde okomentujete nějaký článek či odkaz s hrubými narážkami či urážlivým podtextem, tak je mi to také jedno. Každý má svůj názor, já mu ho neberu a nehodlám nikoho ponižovat a urážet.

Takže to bylo na úvod a nyní tedy, "téma blogu."

 PRO ANA
Co ANA znamená?
Není přesná definice, tudíž Vám to napíši vlastními slovy a hlavně tak, co pro mě ANA znamená, co je cílem, jak se postupuje.

Dívky, co jsou PRO ANA, jsou PRO ANOREXII, či-li jsou pro nejedení. Snaží se svůj jídelníček upravit tak, aby se skládal s potravin, které obsahují co nejméně kalorií. Cvičí čím dál více a hlídají si svou váhu. Budu upřímná, pokud se dostanou do fáze, když se jim "nedá" pomoci, ocitnou se v kolotoči, kdy už nemyslí na nic jiného než na svou váhu, přemýšlí jak nejrychleji zhubnout ještě nějaká kila.
Postupem času začnou i lhát, hlavně o jídle. 
Věty ve stylu: 
"Jsem teď unavená, vezmu si oběd později."
"Bolí mě břicho."
"Je mi špatně."
"Jedla jsem u kamarádky."

Tato internetová stránka by měla hlavně podpořit dívky, které chtějí zhubnout, poradit jim, prozradit pár vychytávek, které by hubnutí usnadnilo, doporučit zajímavé odkazy atd...

Takže pokud jste pro Ana.Life...tak neváhejte a sledujte tento blog, doufám, že Vám bude užitečný.
Případné dotazy Vám odpovím.

Vaše Adi-Ron.

2 komentáře:

  1. Ahoooj ! Jsem taky pro ana! Spřátelíš? A mohla bys prosímtě odebrat ověřování komentářů? Je to děsný :D

    OdpovědětVymazat
  2. I have come here and know many interesting things. Thank you. windows 7 product key

    OdpovědětVymazat