úterý 15. července 2014

Jablečný ocet

Co všechno jablečný ocet obsahuje?
  •  jablečný pektin (vláknina)
  • draslík
  • fluor
  • fosfor
  • hořčík
  • chlor
  • křemík
  • síru
  • sodík
  • železo
  • kyselinu jablečnou
  • vápník
  • vytamíny B1, B2, B6
  • vitamín C
  • niacin
  • biotin
 Jablečný ocet a hubnutí:

Vzhledem k vysokému obsahu pektinu, který patří do skupiny vlákniny, jak už bylo zmíněno, může konzumovaný jablečný ocet během jídla dříve navodit pocit sytosti, čímž se sníží porce, kterou daný člověk sní.
Navíc jablečný ocet zrychluje metabolismus a trávení.
Ve výsledku se tak pravidelným dopřáváním tohoto zázraku může docílit rychlejšího spalování tuků.
2 způsoby:
  1. Každé ráno můžete nalačno vypít nápoj vyrobený z vody (může být i vlažná, 250 ml), v níž rozmícháte 1 polévkovou lžíci octa. Po 30 minutách se pak lze nasnídat.
  2.    Nebo si můžete jablečný ocet dopřávat několikrát za den. V takovém případě rozmícháte vždy 1 kávovou lžičku octa ve sklenici vody (250 ml). Tu poté vypijete vždy mezi dvěma jídly. Proceduru lze opakovat 2x až 3x denně.


Já provozuji 1. způsob konzumace. Chvíli mi trvalo, než jsem si zvykla na zvláštní trpkou chuť, ale nakonec mi to zachutnalo. 
Jsem spokojená, cítím se po vypití lépe.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat